Tenang

Kau tahu, hari ini aku melihat ketenangan pada wajahmu,

Aku tertanya-tanya, tanda apakah itu?

Apakah sesuatu sedang berubah dalam hidupmu?

Aku tak mampu memikirkannya..

 

Kau tahu, hari ini aku menangkap kelainan pada perlakuanmu?

Aku tertanya-tanya tanda apakah itu?

Apakah ada berita yang baru kau terima?

Aku tak mampu memikirkannya..

 

Kau tahu, hari ini aku terasa semakin kehilanganmu?

Aku tertanya-tanya tanda apakah itu?

Apakah akan hampir waktunya kau meninggalkanku?

Aku tak mampu memikirkannya..

 

Kau lari jauh dari aku, tak akan mampu aku kejar..

Walau perit dalam hati, akan ku relakan kau pergi.

 

~Maaf andai coretan ini basi.Aku perlu mengosongkan bebanan hati~

 

Leave a Reply

